Mô tả công việc

- Manage Employee working hours and leave on the online system

- Checking Timesheet data for making payroll.

- Manage employee data.

- Managing things relating to Insurance card, Insurance book and insurance regime for all employees

- Making Decision on labor contract's termination, procedures, sufficient payments and documents related to leaving employees.

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree in Administration, Business Management,English language or related field.

- Good knowledge of labor law, regulations on wages, insurance.

- Ability to control documents carefully

- Ability to arrange works to keep the deadline

- Good communication skill in English

- Ability to work individually and teamwork

- Being self- motivated

Phúc lợi công việc

- Bảo hiểm theo quy định

- Xe đưa đón

- Đồng phục

- Chăm sóc sức khỏe

- Đào tạo

- Tăng lương

- Phụ cấp thâm niên

- Chế độ nghỉ phép

- Chế độ tập thể dục

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 699 / 3
Logo Công ty Obayashi Việt Nam Công ty Obayashi Việt Nam
Saigon Trade Center, Tầng 24, Phòng 2401, 37 Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/11/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Nhân Sự (HR Staff - Payroll)
Công ty Obayashi Việt Nam
Nộp đơn