Mô tả công việc

- Receive shipping instruction from clients
- Make bill of lading & get confirmation from clients regarding the bill
- Send documents for agents right after finish document at Vietnam side
- Request transhipment report from agents to update for clients about their cargo status
- Continue to follow & update for clients until cargo delivered to consignee
- Get invoice from shipping line, check & tranfer for Acc. dept. settle payment to get telex release in 7 days from vessel depart
- Make Profit Statement, transfer for Acc. dept. to make invoice for clients & agents.

Yêu cầu công việc

- College / University with Foreign Trade, Economic degree or relevant
- 1 - 4 years’experience in Logistics / Supply Chain / Import - Export Industry
- Highly self - motivated, self - confident
- Adequate computer skills - MS Office
- English communication is required
- Good communication skill, customer focused, achievement driven, teamwork and able to work under pressure.

Phúc lợi công việc

- Talk when interview.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 415 / 1
Logo Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Phòng số 3, Lầu 3, Toà nhà Broadway D, 152 Nguyễn Lương Bằng, Phường Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
16/07/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ
Tuyển Nhân Viên Chứng Từ (Hàng Xuất)
Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Nộp đơn