Mô tả công việc

• Follows standard Service Desk procedures;

• Provide IT services to support end users through phone, ticket requests or directly. Logs all interactions, track the requests and document resolutions. Monitor all open tickets to ensure prompt closure and solution. Identify and escalate situations requiring urgent attention;

• Installs, configures, maintains, upgrades, and troubleshoots of network WAN, LAN, hardware devices and software used in the company;

• Advise user in using computer;

• Manage fix asset of IT equipment and relates;

• Support to manage, maintenance the IP Phone, Camera system and Printer;

• Corporate vendor/supplier in trouble shooting.

Yêu cầu công việc

• University or college degree in IT;

• Good spoken and written English;

• Min 2 years of experience providing hands-on support for IT services;

• Deep knowledge in MS product and platforms;

• Experience in trouble shooting for international company is preferable;

• Experience of creating, understanding and following technical documentation, and processes;

• Experience in SQL development AND/OR Cisco device is preferable.

Phúc lợi công việc

• Competitive salary, 13th month salary, performance bonus, holidays bonus

• Premium Insurance 24/7, Sport Activities, Company trip, Team building...

• 15 annual leaves per year and another holiday leaves

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 348 / 0
Từ khóa:
IT Officer
Logo Công ty TNHH Intertek Việt Nam Công ty TNHH Intertek Việt Nam
Lầu 3 & 4, Tòa nhà Âu Việt 1 Lê Đức Thọ, Phường Mai Dịch, Quận Cầu Giấy

Ngày đăng tuyển
12/11/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển IT Officer (Network, Cisco)
Công ty TNHH Intertek Việt Nam
Nộp đơn