Mô tả công việc
  • Install and configure computer hardware operating systems, server, network and applications
  • Monitor and maintain computer systems, applications and networks
  • Talk staff or clients through a series of actions, either face-to-face or over the phone, to help set up systems or resolve issues
  • Troubleshoot system and network problems, diagnosing and solving hardware or software faults
  • Replace parts as required
  • Provide support, including procedural documentation and relevant reports
  • Follow diagrams and written instructions to repair a fault or set up a system
  • Support the roll-out of new applications
  • Set up new users' accounts and profiles and deal with password issues
  • Prioritise and manage many open cases at one time
  • Rapidly establish a good working relationship with customers and other professionals, such as software developers
  • Test and evaluate new technology
  • Coordinate with the project team to set up a new branch/site
Yêu cầu công việc
  • Proven experience as a help desk technician or other customer support role
  • Ability to diagnose and resolve technical issues
  • Excellent communication skills
  • Customer-oriented and cool-tempered
  • Good understanding of computer systems, O365 and mobiles applications
  • Experience in ERP system or WMS or CRM
Phúc lợi công việc
  • Professional and active working environment
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 412 / 0
Từ khóa:
IT Engineer
Logo Công ty cổ phần Đại Tân Việt Công ty cổ phần Đại Tân Việt
145 Tôn Thất Đạm - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP. Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
27/12/2019

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển IT Engineer
Công ty cổ phần Đại Tân Việt
Nộp đơn