Tuyển Giám Đốc Bán Hàng
Mô tả công việc
- Finding, approaching, and establishing good relationships with new customers.
- Consulting and negotiating with customers about the export demand of products (price, product specifications,...).
- Set up and manage the sales plan to maintain and develop sales volume.
- Maintain good relations with existing customers and develop new customers to ensure incremental sales by seniority. Negotiate/close deals and handle complaints or objections.
- Understand features, advantages, disadvantages of the products & services as well as competitors’ one.
- Coordinate with other department to support our customer to achieved sales target.
- Other tasks are required by director.
Yêu cầu ứng viên
- Education/Major: University degree in Sales, Trade, Business Administration or relevant field.
- Experience: Having international sales experience at least 2 years.
- Soft skills: Fast learner and passion for sales is required.
- Good communication in English and computer literacy other skills.
- Able to handle multiple tasks simultaneously.
- Good Interpersonal, communication, presentation and negotiation skills.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Annual leave of 12 days with full pay. If you do not use annual leave of 12 days, the company will pay more 12 salary days for you.
- Lunch allowance.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 168/32 Đường Nguyễn Gia Trí, Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Trách nhiệm hữu hạn Gia Nhiên |
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 168/32 Đường Nguyễn Gia Trí, Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 24/09/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | 26 - 35 tuổi |
Giới tính: | Nữ |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi