Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển dụng Thư Ký Giám Đốc

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 31/03/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Manage all department files in order as needed.
- Answer all questions from clients via telephone and email.
- Responsible for all travel, transportation and hotel arrangements for team members.
- Retain and update timesheets as necessary.
- Assist in planning and organising on-site/off-site training.
- Responsible for keeping team’s client list and information up-to-date.
- Assist team members in claiming expenses through appropriate channels.
- Maintain confidentiality of all matters pertaining to client’s information.
- Assist advisory team in preparing presentations for clients.
- Arrange refreshments for clients when meeting with managers when necessary.
- Other tasks as assigned by manager.

Yêu cầu ứng viên

- Responsible for opening client/job codes
- Assist with formatting, editing, and finalisation of all formal letters, i.e. Letter of Engagement (LOE) and Thank You notes.
- Print/run reports from internal systems as requested by managers and team members.
- Research information as needed and assist in translating certain documents.
- Responsible for Out of Pocket Expenses (OPE) and billing for the department.
- Other projects as assigned by manager.
- Critical thinking.
- Good resilience under pressure.
- Good attitude.
- Quick , well reponsives.

Quyền lợi/Phúc lợi

- University degree with a major in English, Business Administration, Economics.
- At least 3 years of experience as an Executive Secretary or a Personal Assistant.
- Good knowledge of administrative and clerical procedures.
- Proven experience of producing correspondence and documents.
- Good communication skills in Vietnamese and English.
- Good interpersonal skills.
- Good organisational and time management skills.
- Attention to detail, meticulous and customer oriented.
- Hard-working, good team player, supportive, proactive, initiative & reliable.
- Stress tolerance, problem solving.
- Proficiency with Microsoft applications (Word, PowerPoint and Excel).
- Good typing speed.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 29, Đường Lê Duẩn, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH PWC (Việt Nam)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 29, Đường Lê Duẩn, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/03/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 05/03/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Ngành nghề liên quan
Nhóm nghề khác

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...