Mô tả công việc

- Facilities: Procurement, facility management, fixed assets & repairs (laptop, printer, air conditioning, office license, ...), order stationery, water, ink, mobi card, .. follow purchase process and compliant with company policy.
- Prepare procedures for staff including: check claim form of staff & send to insurance company, contact for VISA information, book Hotel, air ticket for business trip
- Documents: Monitor and manage Business licenses resignation, create and edit administrative documents, support documents for project & follow to recollect
- Irregular Tasks: support team in organizing events (Children's Festival (01st June), International Women's Day (08th March), Year-end party, …), other tasks as assigned.

Yêu cầu công việc

- Be Discussed more information in the interview

Phúc lợi công việc

- Salary negotiated when interviewing
- Be working in a professional, dynamic environment
- To enjoy the insurance, vacation, ... under the provisions of the Labor Law

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 672 / 0
Logo Công ty TNHH TEKA VIỆT NAM Công ty TNHH TEKA VIỆT NAM
Phòng 803, Lầu 8, Cao ốc Đại Minh Convention, 77 Hoàng Văn Thái, P. Tân Phú, Quận 7, TP. HCM/ Phòng 1503, Tầng 15, Tòa nhà Oriental Tower, 324 đường Tây S - Phường Ngã Tư Sở - Quận Đống đa - Hà Nội

Ngày đăng tuyển
20/12/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Management Skills, Computer Skills, Organization Skills, Document Skills, Communication Skills

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Không yêu cầu

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Office Admin Executive
Công ty TNHH TEKA VIỆT NAM
Nộp đơn