Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển dụng HR cum Admin Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 19/04/2019
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
19/04/2019
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Be in charge of Admin Sector to ensure smooth operations and cost saving at minimum level:
1. Manage office supplies and equipment activities to ensure all office supplies and equipment are ready for works with minimum cost
2. Responsible for organizing all company’s events such as team building trip, birthday….
3. Record meeting minutes with Heads of Departments and send to General Director/Chairman monthly
Be responsible for all spectrum of Training & Recruitment Section to put correct people in correct positions fully and timely; besides, finalizing training demands and conducting suitable training courses to enhance the performance of staff/ help staff achieve their best performances:
1. Work closely with internal departments, find out their specified culture, needs and build up long term partnership with them
2. Attract quality candidates through preparing job descriptions/postings, screening and short listing applicants; as well as by networking, headhunting and through referrals.
3. Screen Cvs, interview and select candidates at the 1st round in accordance with company standards
4. Follow up and conduct exit interview for all employees
5. Find out and analze demand of training in conjunction develop new training programs or modify and improve existing programs.
6. Plan, direct, deliver training and development programmes including staff orientation to accomplish the organisation’s goals
Be in charge of compensation & benefits sectors, ensure internal equity, alignment with company guidelines, keep competitive in market:
1.Develop, update, review, and follow up matters of human resources including policies, procedures and labour regulations
2. Set the priorities and handle the calculation and payment of salary based on approval.
3. Follow up labour contracts for new contracts, renewals, or termination
4. Work and submit online reports to Social/Health Insurance department
5. Develop, update and advise company compensation and benefit system & proposal to ensure internal equity, alignment with company guidelines
6. Address employees concerns related to C&B
7. Build and update Human Resource & Administration process and procedures,
Carry out Employee Relations to keep update, guidline and consult labor laws to make sure human resource operations of the Company in align with the law:
1.Manage and update employee master list
2.Provide guidance to in charge division in case of reward, discipline, grievance solving to comply with legal and company regulation
3. Disseminate and properly communicate information to employees in relation to Company’s rules, regulation, discipline & Labor Law
4. Keep updated and fully understand any changes to existing labor laws and regulations or new laws and regulations as it may effect on the Company and advice Executive Management

Yêu cầu ứng viên

1. Graduated from university in Human resource, Law, Business Administration major
2. Communication in English
3. 3-4 years in general HR field
4. Have deep knowledge of law, Human Resources
5. Strong communication / interpersonal and negotiate skills
6. Open-mind, Dynamic and pro-active, initiative and resourcefu

Quyền lợi/Phúc lợi

- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bình Dương
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô 3, KCN Bình Đường, Phường An Bình, Thị Xã Dĩ An, Bình Dương
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH ELTETE Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô 3, KCN Bình Đường, Phường An Bình, Thị Xã Dĩ An, Bình Dương
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
12/04/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
25 - 44 tuổi
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 12/04/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 25 - 44 tuổi
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Bình Dương

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...