Mô tả công việc
  • Make sure the office run smoothly, work with suppliers to get the best rate, solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationary, express service DHL, TNT, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
  • Payments: process all the payments on time (include monthly payments and others necessary payments)
  • Arrange for visiting plan for guest (pick up, transportation, accommodation…)
  • Order beverage and food for guest and expats when needed.
  • Support all the expats and co-workers if any.
  • Other ad-hoc jobs assigned by managers.
Yêu cầu công việc
  • Education/Academic: Diploma/Bachelor's degree preferably in Hospitality, HR, Business Administration/ Languages
  • Language/Computer Proficiency: Competent communication in Business English is required.
  • Good at Excel, Words, PowerPoint and other office computer skills.
  • Technical Skills/Competencies: Teamwork player, relationship building, and coordinative skills; must be able to work with diverse team members across locations.
  • Behavioral Competencies: Honest, dedicated, hard-working, can-do attitude, pleasant organization and team work skills
  • Work Experience: 1-3 years.
Phúc lợi công việc
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 2792 / 1
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai, P. Bến Thành, Q. 1,Tp. Hồ Chí Minh (TPHCM)
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
19/08/2020

Nơi làm việc
Đồng Nai

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Admin Staff (Green Coffee)
Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn