Mô tả công việc

- Office work: Booking air tickets, hotel reservations upon request; Update, follow changes of internal phone numbers and employee seats; Management of equipment and assets of the company; Contact with building management to resolve problems...
- Manage, update, save contracts and company documents; Manage, arrange schedule of hire cars and shuttle buses; Check and remind daily drivers to ensure effective work...
- Build and implement plans, organize events in special occasions such as holidays or employees’ birthday
- Write and send notices, administrative dispatches. Translate documents and work as a translator if manager require
- Support administrative documents for other departments. Support task of administration, recruitment and other jobs that required by manager
- Purchase and control office expenses (office renting, flat renting, meals, stationery, gasoline charge, taxi bill and other fees), collect invoice, ensure the accuracy, make request for payment as deadlines;

Yêu cầu công việc

- Female, 22-30 years old
- University degree, have at least 1 years of relevant working experience
- Responsible, initiative, hard-working, careful
- Good command of English and computers skills
- CV must be written in English
* Work at: Yen Phong Industrial Zone - Bac Ninh (Daily company bus from Hanoi)

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 425 / 0
Logo Công ty TNHH Lock & Lock HN Công ty TNHH Lock & Lock HN
OF-17-18, R2-L2, 72A Nguyễn Trãi, Phường Thượng Đình, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/06/2020

Nơi làm việc
Bắc Ninh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 22 tới 30 tuổi
Tuyển dụng Admin Staff
Công ty TNHH Lock & Lock HN
Nộp đơn