Mô tả công việc

1. Manage general affairs for HQ
- Supervise business trip arrangement for staffs (booking air ticket, hotels, travel insurance…).
- Supervise office equipment management, daily mail & post.
- Supervise new staff preparation, working tool collection from resign staff.
- Control admin duty related to Japanese expats (apply work permit/ residence card/ VISA, apartment/ car contracts…).
- Control company bus and company car.
2. Set up and management customer bus for stores
- Set up customer bus route for new store.
- Make monthly report of customer quantity and bus renting cost.
- Propose to improve efficiency of customer bus.
- Monitor bus suppliers and solve all issues related to customer bus.
- Inform to all related Departments and monitor bus routes changing/ cancellation.
3. Set up and management canteen for stores
- Set up canteen for new store.
- Support to apply Certificate of food safety and hygiene for canteen.
- Make monthly report of meal quantity of store and canteen material.
- Do survey staffs’ comment about quality of canteen service.
- Propose to improve quality of canteen.
- Monitor canteen suppliers and solve all issues related to canteen.
4. Set up and management taxi service for stores
- Set up taxi service for new store.
- Monitor taxi suppliers and solve all issues related to taxi.
- Make monthly report of quantity of taxi usage in stores

Yêu cầu công việc

* Qualifications & Experience:
- University degree.
- Minimum 03 years of administrative experience..
- Experience of applying work permit/ residence card/ VISA for expats.
* Knowledge, Skills & Behaviors:
- Good command of spoken and written English.
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet.
- Strong communication skill (both verbal & written).
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
- Good organizing and time-management skills, problem solving skills.

Phúc lợi công việc

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 588 / 3
Logo Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Phòng 2202B, Tầng 22, Tòa nhà Lim, Số 9-11 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP HCM/ Tầng 3, văn phòng phía đông, Aeon Mall Long Biên, 27 Cổ Linh, phường Long Biên, quận Long Biên, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
05/05/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Admin Executive (General Affairs)
Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Nộp đơn