Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển dụng Admin Executive (General Affairs)

Mức lương: 13 - 18 triệu
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 31/05/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
13 - 18 triệu
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Manage general affairs for HQ
- Supervise business trip arrangement for staffs (booking air ticket, hotels, travel insurance…).
- Supervise office equipment management, daily mail & post.
- Supervise new staff preparation, working tool collection from resign staff.
- Control admin duty related to Japanese expats (apply work permit/ residence card/ VISA, apartment/ car contracts…).
- Control company bus and company car.
2. Set up and management customer bus for stores
- Set up customer bus route for new store.
- Make monthly report of customer quantity and bus renting cost.
- Propose to improve efficiency of customer bus.
- Monitor bus suppliers and solve all issues related to customer bus.
- Inform to all related Departments and monitor bus routes changing/ cancellation.
3. Set up and management canteen for stores
- Set up canteen for new store.
- Support to apply Certificate of food safety and hygiene for canteen.
- Make monthly report of meal quantity of store and canteen material.
- Do survey staffs’ comment about quality of canteen service.
- Propose to improve quality of canteen.
- Monitor canteen suppliers and solve all issues related to canteen.
4. Set up and management taxi service for stores
- Set up taxi service for new store.
- Monitor taxi suppliers and solve all issues related to taxi.
- Make monthly report of quantity of taxi usage in stores

Yêu cầu ứng viên

Qualifications & Experience:
- University degree.
- Minimum 03 years of administrative experience..
- Experience of applying work permit/ residence card/ VISA for expats.
* Knowledge, Skills & Behaviors:
- Good command of spoken and written English.
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet.
- Strong communication skill (both verbal & written).
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
- Good organizing and time-management skills, problem solving skills.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 3, Văn phòng phía đông, AEON MALL Long Biên, số 27 đường Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 3, Văn phòng phía đông, AEON MALL Long Biên, số 27 đường Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/05/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 05/05/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...