Mô tả công việc

- Receive, respond and solve to customer requests.
- Coordination to provide services as the request of customers
- Revenue confirmation and reporting
- Maintaining relationships with customers

Yêu cầu công việc

* Education:
- Graduated from University of Economic, Foreign trade, foreign language or related majors.
* Experience:
- At least 6 months - 01 year of experience in Customer Services staff position in international freight forwarding/logistics field.
* Skill:
- Good English (both in writing and speaking)
- Understanding about Incoterm;
- Using proficiently Microsoft Office (Word, Excel);

Phúc lợi công việc

- Negotiate salary + allowances
- Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance based on Law;
- Opportunity to become a full-time employee

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 387 / 0
Logo Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
Room 805, the 8th floor, HITC Building, No.239 Xuan Thuy Str, Cau Giay Dist, Hanoi
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/08/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Customer Service (Seasonal Contract - 6 Months)
Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
Nộp đơn