Mô tả công việc

- Set and implement social media and communication campaigns to align with marketing strategies
- Provide strategy and execution of engaging text, image and video content for social media accounts
- Respond to comments and customer queries in a timely manner
- Monitor and manage Mods/ Admins of Realme Fan community
- Organize and participate in events to build community and boost brand awareness
- Coordinate with other channels to ensure brand consistency
- Build relationships with customers, potential customers, industry professionals and journalists
- Stay up-to-date with digital technology trends and social trends.

Yêu cầu công việc

- Proven work experience as a community manager such as: Admin/ Moderator of groups/ Fanpages/ forums
- Experience launching community initiatives (e.g. building an online forum, launching an ambassador program, creating an event series)
- Ability to identify and track relevant community metrics (e.g. repeat attendance at events)
- Excellent verbal communication skills
- Excellent writing skills
- Willing to learn
- Logical thinking
- Good understanding of young communities: Gaming, Music, Producers,…
- Knowledge of online marketing and marketing channels
- Attention to detail and ability to multitask

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 475 / 0
Từ khóa:
Community Management
Logo Công ty TNHH Đầu tư Khoa học Kỹ thuật Thịnh Phát	Công ty TNHH Đầu tư Khoa học Kỹ thuật Thịnh Phát
35 Mạc Đĩnh Chi, phường Đa Kao , Quận 1 , Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/01/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
MarketingKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 30 tuổi
Tuyển Community Management Executive
Công ty TNHH Đầu tư Khoa học Kỹ thuật Thịnh Phát
Nộp đơn