Tuyển Chăm Sóc Khách Hàng Quốc Tế
Mô tả công việc
- Receive booking request from Clients
- Reserve space to carrier & interline by email
- Input booking details to carrier’s system
- Release booking to client after receiving confirmation from all partners
- Input booking to Cargo MS system
- Update booking to load plan of CUS-OPS and CUS-Sales
- Send load plan to terminal for GSA Shipments & update before estimated time of departure if any change
- Capture AWB to carrier's system (Currently NX,RJ,UL)
- Input AWB (co-load & overseas GSA) to Cargo MS system
- Daily track & trace ex origin, via transit and update to client/carrier if any irregularity
- Send MAWB to client if required
- Send sales report to carrier/accountant if required
- Solve cargo problem & complaint from client together with sales
- Update status/solve problem of inbound cargoes if receiving request from agent/airline
- Control AWB stock
- Support OPS/Sales/Accounting if needed
- Một số công việc khác theo yêu cầu của / Perform other tasks assign by First line Manager or President.
Yêu cầu công việc
- Tốt nghiệp đại học chính quy chuyên ngành tài chính, ngoại thương, hàng không/ Bachelor degree or above in Finance, Foreign Trade, Aviation.
- At least 2 years’ experience in air field and customer servicess.
- Sử dụng thành thạo tiếng Anh, có bằng TOEIC ít nhất 500, CEFR ít nhất là B1/ English proficiency, Toeic 500 and above, CEFR B1 and above or other equivalent English certificate
- Vi tính văn phòng/ Good at MS office (Word, Excel,… ), A Level and above or other equivalent MS Office certificate
TIÊU CHUẨN CÔNG VIỆC/ JOB SPECIFICATION (JS)
- Customer minded, friendly, supportive
- Giải quyết vấn đề/ Problem-solving skills.
- Chịu được áp lực công việc/Working under pressure.
- Định hướng chi tiết công việc/ Detail orientation.
- Kỹ năng giao tiếp tốt/ Have strong interpersonal skills.
- Cẩn thận, đáng tin tưởng, chân thật, trung thực, tận tụy và tinh thần đồng đội/ be careful, dependable, prompt, truthful, dedicated and teamwork spirit.
- Tuổi/ Age: Từ 25 đến 35 tuổi/ From 25 to 35 years old.
- Giới tính/ Gender: Ưu tiên nữ/ Prefer Female
- Ngoại hình/ Appearance: Dễ nhìn/ Good-looking; Cân đối/ Well-proportioned
- Giọng nói/ Voice: Dễ nghe/ Honeyed; Rõ/ Silvery
Phúc lợi công việc
- Môi trường làm việc năng động
- Lương thưởng hấp dẫn
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Từ khóa:
chăm sóc khách hàng10/01/2020
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Chăm sóc khách hàng
Bất kỳ
Đại học
2 năm
Nam nữ
Công ty cổ phần Trans World Aviation (TWA)