Mô tả công việc

Overall duties:
- Performs the clerical functions/ duties of Training Department.
- Ensure that work assigned by the Head/ Deputy Manager is properly carried out in accordance with Management’s guidelines, procedures and instructions.
Operative Duties:
1. Training records/ reports
- Prepares and maintains proper training record in the Department and ensures its updating.
- Keeps track of all training reports and ensures accurate submission to the relevant parties.
2. Payment
- Prepares and checks claims for all logistic and refreshment expenses pertaining to training and arranges for payment
3. Administration
- To liase with Head Office Divisions/ Departments and braches with respect to nominations for courses- via the telephone, e-mail, memo/ letters and LMS.
- To co-ordinate, implement and control internal and external courses
- To liase with hotels, Head Office Divisions/ Departments and/ or branches in ensuring a suitable and conductive training venue/ logistic arrangement
4. Developmental Work
- To prepare notes and exercises for courses
- To evaluate the comments given for remedial actions, if necessary
Other Duties
- Performs any other duties as assigned by the Bank’s Management from time to time

Yêu cầu công việc

- University graduate
- English proficiency
- Preferably having at least 1-year experience in banking industry.

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 455 / 1
Logo Ngân hàng Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Public Việt Nam Ngân hàng Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Public Việt Nam
Tầng 7, Prime Center Building, 53 Phố Quang Trung, Hà Nội, Việt Nam

Ngày đăng tuyển
15/08/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Cán bộ phòng Đào tạo (Hội sở chính)
Ngân hàng Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Public Việt Nam
Nộp đơn