Mô tả công việc
  • Coordinate monthly payroll and review social insurance processes, tax declaration.
  • Work closely with Finance Department in reconciliation, budgeting and cost controlling.
  • Prepare the reports to support Top Management in decision making.
  • Monitor and develop the C&B systems such as employee database, timesheet tracking and benefit management.
  • Involve to salary review processes.
  • Consult Line Manager, HRBP on regulation issues if required.
  • Understand and provide the explanation of the policies, benefit schemes and processes.
  • Follow up with employees, managers, or external agencies (e.g., government departments, insurance providers, outsourcing) to verify that the information provided is accurate and complete.
  • Maintain employee records manually or in the internal systems.
  • Other tasks assigned by Line Manager.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor in HR/ Business Administration or related field.
  • At least 2 years of experience in C&B field
  • Detail oriented & hard-working
  • Understanding of C&B procedures, regulations
  • Good command in using MS. Office especially MS. Excel
  • Strong communication skill
  • Analytical & systematic thinking
  • Good interpersonal & teamwork skills
  • Be able to work under high pressure.
Phúc lợi công việc
  • Talk when interview.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 402 / 3
Logo Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ
300-302-304 Trường Sa - Phường 02 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
24/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển C&B Executive
Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ
Nộp đơn