Mô tả công việc
  • Ensure the good condition of fittings, furniture and office equipment.
  • Responsible for checking office maintenance.
  • Monitor performance and maintain systems according to requirements.
  • Estimate and request the monthly payment for office supplies.
  • Responsible for employees’ company trip, teambuilding and other company events.
  • Arrange the seating place for people working in the office.
  • Support onboarding including preparing seats, laptops and other facilities for new comers.
  • Mainly responsible for the company trade union.
  • Other tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
  • Have 2 - 3 year experience in office administrator position or similar role.
  • Ability to work independently and have problem - solving skills.
  • Ability to do multitasking.
  • Good communication skills, both written and oral in English and Vietnamese.
Phúc lợi công việc
  • Talk when interview.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 525 / 1
Logo Công ty TNHH Gofingo Việt Nam Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
28/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Trợ lýKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Admin Specialist
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn