Mô tả công việc

- Build strategic plan, set KPIs for each member & Manage Seler Care Team to meet the KPIs for months, quarters and years.
- Lead from the Front: Hit personal performance goals and training the team hand in hand.
- Take ownership of team development and performance in quantity & quality metrics.
- Communicate and collaborate effectively with Leadership team to execute campaign strategy (Lead about 15 agents).
- Prospecting leads and identifying key business partners for Shopee platform.

Yêu cầu công việc

- At least 2 year experience in Sale/Telesales, Business Development ( SME, C2C, B2C,...).
- Fluent in English.
- Ability to manage 10 - 15 staffs.
- Proven skill to accurately analyze and interpret data. Utilize data to improve team performance
- KPI-driven attitude and eagerness to adapt with the dynamic sales environment of e - commerce.
- Prior successful experience in telemarketing and training.
- Provide market insights from seller's' perspective, including understanding products, sellers, market & competitor dynamics.
- Have a strong affinity for critical thinking, hands-on execution, communication, time management, problem solving, and result-orientation.
- Strong interpersonal skill and leadership.

Phúc lợi công việc

- Deal with the company.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 497 / 1
Logo Công ty TNHH Shopee - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh Công ty TNHH Shopee - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 15, Tòa nhà Petronas, số 235 Nguyễn Văn Cừ - Phường Nguyễn Cư Trinh - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Shopee - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn