Thực Tập Hành Chính Nhân Sự (HR Admin Officer Intern)
Mô tả công việc
● Create and update internal databases
● Support on-boarding new employees in order to become fully integrated (including but not limited to: induction training, stationary, working desk, welcome kit, welcome email, create account…)
● Prepare HR documents, like employment contracts, probation contracts…
● Follow up with the new employee for the fully required docs / information submission
● Assist payroll department by providing relevant employee information (e.g. leaves application, sick days)
● Assist other admin tasks as assigned
Yêu cầu công việc
● Final year students/new graduates in College/ University, major in Business Administration or related field
● Strong time management skills
● Good at English
● Good at problem solving skills
● Good at communication and presentation skills
● Team-working and interacts well with people of all levels
● Able to work independently and under pressure
● Familiar with MS Office
Phúc lợi công việc
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
08/06/2021
Tp Hồ Chí Minh
Mới tốt nghiệp/Thực tập
Bất kỳ
Đại học
Nam nữ
Chi nhánh Công ty Cổ phần AEG - Việt Nam