Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Senior/ Assistant Manager, Personal Income Tax service (GMS)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 2 năm
Hạn nộp hồ sơ: 14/05/2025
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
2 năm
Hạn nộp hồ sơ
14/05/2025
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

About Global Mobility Services (GMS):

The GMS team of KPMG is a specialist group within the firm that provides advice and support to organizations on managing the mobility of their employees globally as well as meeting employer obligations when employing local employees or the individual taxpayers. This includes helping clients with individual tax, compulsory insurances, payroll, immigration, and compliance issues related to both international assignments and local employment obligations. The team leverages KPMG's global network and expertise to provide a comprehensive and integrated solution to meet the complex needs of clients' global mobility programs.

Job description:

We are seeking a motivated, responsible and detail-oriented individual to join our GMS team as a Senior Consultant/Assistant Manager. The ideal candidate will have strong communication, interpersonal and organizational skills, and be eager to learn about global mobility and the professional services industry.

Key responsibilities

Act as key team member in engagement team to provide excellent and high-quality services to our Clients, including but not limited to:

  • Research regulations and apply understanding of legislation to client case under guidance and instruction
  • Prepare/Review tax returns, payroll calculation, social security compliance and tax advice
  • Prepare/Review materials for tax briefings for client meetings
  • Interact with the Tax, Social Insurance, and Labour authorities and other relevant authorities in relation to clients’ affairs and service provision
  • Provide administrative support for the engagements 
  • Other ad-hoc duties as required

Build and maintain positive relationships with clients and internal stakeholders

Stay up-to-date on applicable regulations and best practices in personal income tax, payroll, social security compliance, labour regulations and global mobility

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor degree in relevant subjects in accounting/finance/economics/commerce or related fields
  • Two to four years relevant experience in either external and/or internal tax/Global Mobility Services function, Payroll/C&B
  • Good knowledge of labour law, PIT law, Social Insurance law, Immigration law and other related regulations
  • Proven track record in successfully dealing with the local Tax Authority
  • A good command of spoken and written English, showcased by confidence in speaking to foreigners;
  • Competent and literate with the following packages: Microsoft Word, Excel, PowerPoint and Outlook
  • Strong organizational, time management skills and effective communication skills
  • Ability to work and perform under pressure with tight deadlines
  • Highly motivated individual with a desire for growth.
  • Deliver quality service and value to clients
  • Must absolutely love dealing/ interacting with people

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Birthday and Christmas leave
  • AON Insurance
  • Receive relevant intensive training courses
  • Enhance the spirit of responsibility, prudence and soft skills such as time-management, problem-solving, communication
  • Work in a friendly and professional environment with support from colleagues
  • Social and communication skill development during internal activities
  • Parking slot (for motorbike)
  • Business trip allowance: as travel policy
  • Department trip/ Sport clubs.
  • K-Club, Koffee Club, Mylife, Starrewards program, K-bonus
  • Professional Qualifications/ Technical & Soft skill training.

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6

Địa điểm làm việc

  • Tầng 46, Tòa Nhà Keangnam, Landmark Tower, E6, Phạm Hùng, Xã Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội
23  |  0
Quy mô: 1000-4999 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Kế toán/Kiểm toán, Luật/Pháp lý, Tài chính Ngân hàng
Địa chỉ: Số 115 Nguyễn Huệ - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Chi nhánh Công ty TNHH Thuế và Tư vấn KPMG
Quy mô: 1000-4999 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Kế toán/Kiểm toán, Luật/Pháp lý, Tài chính Ngân hàng
Địa chỉ: Số 115 Nguyễn Huệ - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
14/04/2025
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 14/04/2025
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...