Mô tả công việc

Office Administration

  • Maintain the company’s professional image
  • Manage car and meeting room booking system to make sure these resources are used efficiently & effectively
  • Perform general administrative duties including but not limited to ordering stationery, booking airfare, managing the use of taxi card & accommodation for business trip
  • Make sure all resources are ready (office tools/ equipments, food and drink)
  • Handle incoming & outgoing mails and faxes
  • Assist in organizing company events, company trips
  • Assist to Branch Manager in managing business calendar and some other secretary job
  • Prepare monthly reports
  • Do other jobs assigned by Branch Manager

HR Supports

  • Take care of Employee profiles and Data
  • Support in searching candidates, preparing training logistics (when happen)
Yêu cầu công việc
  • Minimum with a University/College degree
  • Minimum 1 year of Administrator experience
  • Ability to do multi-tasks
  • Outgoing and friendly, as the position presents the first image of the company
  • Good customer service skill
  • English communication
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 470 / 0
Logo Công ty TNHH Dịch Vụ Thực Phẩm Indoguna Vina Công ty TNHH Dịch Vụ Thực Phẩm Indoguna Vina
Số 44B, Đường Phan Xích Long - Phường 03 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
20/08/2019

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Receptionist cum Administrative Assistant
Công ty TNHH Dịch Vụ Thực Phẩm Indoguna Vina
Nộp đơn