Mô tả công việc
  • Be responsible for implementing processes involved in Sea – Export/ Sea-Import/Air- Import/Air Export.
  • Receive and confirm bookings received from vendors/customers as nominated in timely manner.
  • Arrange booking with carriers; update systems & release bill of lading, invoices, payment to suppliers.
  • Issue HBL/HSWB or Forwarder’s Cargo Receipts to vendors.
  • Collect documents from vendors and dispatch to the right receivers if requested.
  • Maintain sailing schedules to be updated on-timely and correctly for tracing purpose from customer.
  • Work closely with Sales, Suppliers, Pricing, Others support teams to archive customer’s satisfaction.
  • Ensure local charges are informed to shippers in a timely and accurately manner.
  • Report service or business failure to Operations Manager.
  • Other tasks as designed by superior.
Yêu cầu công việc
  • Have 01 or 02 years experience (specially sea shipment)
  • Good command of English.
  • Good skills of computers & Microsoft Office.
  • Well organized and detailed, able to work under high pressure
  • Be a team player, detailed and accurate
  • Be dependable and truthful
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 418 / 0
Từ khóa:
Operation Executive
Logo Công Ty TNHH Giao Nhận Rhenus Việt Nam Công Ty TNHH Giao Nhận Rhenus Việt Nam
Số 33 Đường Lê Duẩn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
06/01/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng
Tiếng Anh, tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Operation Executive
Công Ty TNHH Giao Nhận Rhenus Việt Nam
Nộp đơn