Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Office Admin

Mức lương: 6 - 8 triệu
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
6 - 8 triệu
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
31/08/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng Office Admin mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Human Resources:
- Assist the HR team with recruitment activities: publishing and removing job ads, resume screenings, scheduling interviews, and correspondence with potential candidates
- Prepare offer letter, labor contract, pay-slip
- Update internal databases with new hire information, employee portfolio
- Support register for Work Permit, Residence card, Driver License for foreigner
- Gather payroll data like bank account and working days
- Prepare reports on HR-related metrics like total number hires…
- Develop training and onboarding mater
- Create and distribute guidelines and FAQ documents about company policies
- Respond to employee’s questions about benefits (for examples: number of vacation days they are eligible for…)
2. Admin Support:
- Take care office in good & clean order: acting as a point of contact for cleaning & maintainance issues
- Directing and answering phone calls
- Scheduling and organizing appointments and meetings
- Booking and reserving travel arrangement: prepare all required documents for processing travel claims including travel advances, business expenses, meal allowances, clients entertainment expenses…
- Control stock level of office supplies, place orders
- Reconciling and submitting expense reports
- Offering visitors an amount of general support
- Coordinate with IT on all office equipment
- Organize company trip, internal in-house or off-site events (Xmas, Year-end, bithday, celebration…)

Yêu cầu ứng viên

1. Education and Experience
- General Education Degree in office administration or relevant field is preferred
- Must be able to speak English
- 2 years of working experience in related field
- Great proficiency in Microsoft Office and other office management software
- Excellent written and verbal communication
- Proactive and supportive to other staff.
2. Key Competencies
- Very strong planning and organizational skills
- Must have excellent attention to details
- Advanced problem-solving skills and excellent ability to prioritize work
- Very strong planning and organizational skills

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghiệp sản xuất, Dịch vụ & Tiêu dùng, Nông/Lâm/Ngư Nghiệp
Địa chỉ: 55/4 Lê Thị Hồng Gấm, Phường Bến Thành, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công Ty TNHH DArt Chocolate
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghiệp sản xuất, Dịch vụ & Tiêu dùng, Nông/Lâm/Ngư Nghiệp
Địa chỉ: 55/4 Lê Thị Hồng Gấm, Phường Bến Thành, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
03/08/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 03/08/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Việc làm cùng công ty

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...