Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân viên Tuyển Dụng (HR Officer - Aeon Lê Chân Hải Phòng)

Mức lương: Trên 8 triệu
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 04/05/2020
Địa điểm: Hải Phòng
Mức lương
Trên 8 triệu
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
04/05/2020
Địa điểm
Hải Phòng
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Recruitment
- Coordinate with Hiring Manager to understand the scope, responsibilities and requirements of positions to be filled.
- Define job accountabilities and requirements of vacancies, make necessary adjustments to the description and expectation to fill in the positions.
- Implement recruiting process: phone screening, interviews, reference check, offer…
- Follow up with filled vacancy to ensure the selected candidate to meet company’s needs, resolve issues with Hiring Manager on staffing actions.
- Manage existing candidate database to exploit for future positions.
- Maintain a good relationship with candidates for future and/or unexpected hiring need
- Create strong network within company, vocational centers and universities, in social channels to maximize the chances.
- Identify appropriate channels for sourcing potential candidates, take initiatives for attracting and retaining talents.
- Manage applicant information in recruitment database in proper manner.
- Stay up-to-date with industry trends
- Conduct exit interview and analyse the reasons of resignation.
- Prepare recruitment reports weekly/ monthly
2. Employer Branding Support
- Participate in Branding activities through social media channels.
- Coordinate with universities, events in relation to targeted hires.
- Support Management Trainee program to attract the most potential candidates.
3. HR management & Reports
- Ensure General Staff’s attendance and attire.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Check information and provide report when necessary.
- Manage all store staff & Promoters personal and job information.
- Take photo for new staff (including Promoter) and proceed employee magnet card printing.
- Inform IT to create POS account for new Cashier staff and delete accounts of resigned cashier staff.
- Collect new staff’s information and process hiring step on the system.
- Edit SAP’s errors regarding shift plan (i.e. time event, shift, night shift, annual leave, etc.).
4. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide General staff to follow the rules and regulations.
5. Other duties
- Support other departments as necessary.
- Other tasks or responsibilities as assigned by HR Deputy Manager, HR Manager

 

Yêu cầu ứng viên

Qualifications & Experience:
- University/College degree.
- 1 ~ 3 years of direct recruiting experience.
Knowledge, Skills & Behaviors:
- Computer literate (Word, Excel, Powerpoint).
- Good communication and problem solving skill.
- Customer focused.
- Self-disciplined with ability to work independently.
- Good command of English (verbal and written) is a plus.
Other requirements:
- Be able to work at shift & on Public holidays.
- Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Attractive salary & benefits
- 13th month salary, Performance bonus, Annual salary review
- SHUI according to Labour Law
- Annual health check, team-building, staff party

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hải Phòng
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 3, Văn phòng phía đông, AEON MALL Long Biên, số 27 đường Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 3, Văn phòng phía đông, AEON MALL Long Biên, số 27 đường Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
04/04/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
2
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 04/04/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 2
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hải Phòng

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...