Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Thu Ngân

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 22/06/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
22/06/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Implementation of the first work shift

  • Check the entire cash register: POS machines, cash registers, cash deposit boxes, equipment, tools… are still in good working order.
  • Check whether the number of forms and printing paper of invoices is enough to be used in the work shift, proactively supplementing in time.
  • Consider the amount of change, actively change money to meet the advance for the work shift.
  • Check the value-added invoices of the previous shift, report to manager when detecting errors.

Perform customer service process

  • Receive inter-order from the service staff, enter information into the cashier's software.
  • Make sure that the information is entered enough and accurate so that when printing invoices, customers will not make mistakes.
  • Receive payment request from the service staff, print out the payment invoice, check the accuracy and send it to the service staff to check again before bringing it to the customer.
  • If guests have promotion vouchers, discount coupons or VIP cards, it will be deducted from the customer's bill.
  • When customers pay with cash: Receive payment directly from customers or service staff, carefully tally, check for real or fake money, sort and store in a drawer according to face value, change money redundant (if any).
  • In case the customer pays by credit card, the cashier needs to check the card number, perform the correct swipe and compare the customer's signature.
  • Check the information on the invoice, ensure the accuracy and deliver the invoice to the customer.
  • Save in the invoice monitoring book the number of invoices issued during the shift.
  • Record order information if customers order directly at the cashier's counter.
  • Coordinate with the service staff to split or pair the table and observe guests to ensure that all guests who come to the restaurant must pay in full before leaving.
  • Coordinate to solve arising problems such as customers canceling ordered dishes, printing wrong invoices….
  • Quickly report to supervisor the problems arising with the machines and equipment in service of billing for customers for timely support.
  • Making requests to change cash for customers but still have to ensure the prescribed limit.
  • Willing to provide information about promotions and benefit for customers.
  • Professional guidance for new cashiers when required.
  • Participating fully in meetings, proactively proposing solutions to improve business performance of the restaurant.
  • Participate fully in training and retraining sessions when possible.
  • Perform other jobs when requested from superiors.

Report and hand over work

  • Check and count the amount collected during the service shift, ensure it matches the data recorded in the cashier software and hand over to the recipient according to the restaurant's template together with the printed reports. shift, card transactions, settlement…
  • Make daily reports: detailed sales balance report, actual sales balance sheet, revenue report ... according to the restaurant's regulations (For evening shift cashier).
  • Rearrange papers, vouchers, invoices ... for tidy.
  • Save the contents to note in the cashier's briefing book.
  • Clean the work area before leaving.

Yêu cầu ứng viên

  • Degree in accounting, finance,business admin or related field preferred.
  • At least 2 year of experience at supervisory responsibility of subordinate staff preferred.
  • English speaking is favorable, Charming looking ad friendly appearance, Honest and enthusiastic.
  • Able to work by shift and late night.
  • Fluency in office computer and other software.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
24/05/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 24/05/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Ngành nghề liên quan
Kế Toán Kế toán/Kiểm toán

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...