Nhân Viên Kế Toán Thuế
Mô tả công việc
• Provide tax advisory and compliance services in relation to corporate income tax, value added tax, foreign contractor tax, etc...
• Assist in preparing and presenting complex written and verbal advice.
• Define and manage resource requirements, project workflow, budgets, billings and collections.
• Support business development activities.
• Manage, develop, train, and mentor junior staff.
• Contribute to building a healthy working environment.
• Maintain relationships and be confident in interacting with Government authorities.
Yêu cầu ứng viên
• Bachelor’s degree in Finance, Accounting, Economics or Law.
• At least 2 years of work experience in a tax environment.
• Good project management skills and the ability to work independently as well as in a team.
• Good analytical skills, communication skills.
• Good English and Vietnamese language skills, both written and spoken.
• Self-confident and eager to learn and self-develop, adaptable and have the capacity to provide good support to the team.
• Proficiency with Microsoft applications (Word, Excel, Power Point).
Quyền lợi/Phúc lợi
• Deal with the company.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Số 29, Đường Lê Duẩn, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH PWC (Việt Nam) |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Số 29, Đường Lê Duẩn, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 05/03/2021 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi