Mô tả công việc

- Support HR activities at sites such as: attendance report, OT, employment database monthly update in time...
- Support the operation, help the communication and create a relationship on site
- Support recruitment of employees at sites
- Make sure to report fully in time for HR reports such as Recruitment status, new employment, training tracking...
- Make sure to deliver Insurance cards & other HR documents in time to employees in time
- Support employees to claim Health Insurance documents properly
- Control stationery, prepare meeting room, ...
- Undertake other HR related activities as requested.

Yêu cầu công việc

- Literate in MS office (word, excel, power point..) and database system
- Good communicate in both Vietnamese and English
- Smart, hard-working, carefully.
- Ability to work in a fast paced working environment, detail-oriented, mature, accuracy, think out of the box and time management
* Preferred candidate residing in Dong Nai.

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 260 / 0
Logo Công ty TNHH Dịch Vụ Chuỗi Cung Ứng DHL (Việt Nam) (NTNN) Công ty TNHH Dịch Vụ Chuỗi Cung Ứng DHL (Việt Nam) (NTNN)
7th Floor, Etown 3 Building, 364 Cong Hoa St, Tan Binh Dist, Ho Chi Minh City/ Kho 20 ICD Tân cảng Sóng Thần , Thị xã Thuận An , Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
26/12/2019

Nơi làm việc
Đồng Nai

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tới 28 tuổi
Nhân Viên Hành Chính (Site Admin - Thời Vụ 8 Tháng)
Công ty TNHH Dịch Vụ Chuỗi Cung Ứng DHL (Việt Nam) (NTNN)
Nộp đơn