Mô tả công việc

● Recruitment: posting job, interview arrangement, offer letter preparation
● Orientation training for new comer & other policies of the company
● Making Process for new comer: attendance record register, take pictures, open bank account
● Prepare employee labour contract,
● Response for Org chart of company.
● PIT, Register Tax code and dependence personal for employee
● Responsibility for employee relationship (ER) of the company as under HR Manager requirement.
● Establish the policy of ER as under company/customer’s requirements.
● Update employee list into the software. Support job relate to the HR system
● Support the job relate to the Insurance/payroll if need.
● Other jobs is under Manager’s assignment.

Yêu cầu công việc

- The Degree of Human resource management/ Business administration
- Have 4 years of Human Resource
- Team work/independent in working
- Good communicate
- Good at English

Phúc lợi công việc

- Mức lương thỏa thuận theo năng lực
- Thưởng hấp dẫn
- Có xe buýt đi lại và phụ cấp ăn trưa

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 431 / 1
Logo Công ty TNHH Công Nghệ Chính Xác Interplex Hanoi Công ty TNHH Công Nghệ Chính Xác Interplex Hanoi
Lô VI-1.1, Đường D3, KCN Quế Võ II, Xã Ngọc Xá, Huyện Quế Võ, Tỉnh Bắc Ninh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
06/08/2020

Nơi làm việc
Bắc Ninh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
English Training, Communication

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
4 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự
Công ty TNHH Công Nghệ Chính Xác Interplex Hanoi
Nộp đơn