Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự
Mô tả công việc
● Recruitment: posting job, interview arrangement, offer letter preparation
● Orientation training for new comer & other policies of the company
● Making Process for new comer: attendance record register, take pictures, open bank account
● Prepare employee labour contract,
● Response for Org chart of company.
● PIT, Register Tax code and dependence personal for employee
● Responsibility for employee relationship (ER) of the company as under HR Manager requirement.
● Establish the policy of ER as under company/customer’s requirements.
● Update employee list into the software. Support job relate to the HR system
● Support the job relate to the Insurance/payroll if need.
● Other jobs is under Manager’s assignment.
Yêu cầu công việc
- The Degree of Human resource management/ Business administration
- Have 4 years of Human Resource
- Team work/independent in working
- Good communicate
- Good at English
Phúc lợi công việc
- Mức lương thỏa thuận theo năng lực
- Thưởng hấp dẫn
- Có xe buýt đi lại và phụ cấp ăn trưa
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
06/08/2020
Bắc Ninh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
English Training, Communication
Tiếng Anh
Đại học
4 năm
Nam nữ
Công ty TNHH Công Nghệ Chính Xác Interplex Hanoi