Mô tả công việc

- To carry out daily customer service/ documentation tasks efficiently and works within the guidelines and company's policies and procedures.
- To follow up on customer shipment advices and feedback to customers and overseas agents and make respective shipping document for both inbound/ outbound cargo: booking request, booking release, SI, BL, DO, Arrival notice, etc.
- To check shipping documents.
- To send shipping advice to overseas agents.
- To verify price from vendors/ service suppliers/ liners, etc.
- To handle incident management and handle customer inquiries, complaints, claims follow up, verify credit terms and credit status, and coordinate with departments concerned on related issues.

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree holder major in Economics, Foreign Trade, Business Administration or other logistics/ shipping line related fields.
- Good communication skill, customer oriented, achievement driven, teamwork and able to work under pressure.
- Good command of English communication.
- Proficiency in computer literate, such as Excel, Word, Outlook and PowerPoint.
- Minimum 1 years experience in logistics related field.
- Team work or work independently ability.
- Enthusiastic, sociable, honest, proactive, creative.

Phúc lợi công việc

- Direct discussion during the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 662 / 1
Logo Công Ty TNHH Fasa Pil Logictics Công Ty TNHH Fasa Pil Logictics
Số 161-163, Đường Ký Con - Phường Nguyễn Thái Bình - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chứng Từ Xuất Nhập Khẩu
Công Ty TNHH Fasa Pil Logictics
Nộp đơn