Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service)
Mô tả công việc
- Visit customers, maintain the relationshop with customers to get new orders.
- Cooperate with factory to solve the problems to reach the customers' requirements. Open sample order with new artwork
- Control the sample orders from development; Receiving email, tel and feedback to cus.
- Follow up ETD to feedabck to cus.
- Update list short leadtime to fact & feedback to customer.
- Make catalogue new sample
Yêu cầu công việc
- Experience: Priority has experience in textile industry, customer care
- Skills: communication, negotiation, negotiation, problem solving
- Good communication in Chinese
Phúc lợi công việc
- Trao đổi khi phỏng vấn
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
30/11/2020
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Chăm sóc khách hàng
Bất kỳ
Cao đẳng
1 năm
Nam nữ, từ 22 tuổi
Công ty Trách nhiệm hữu hạn Nhãn Mác SMT (Việt Nam)