Mô tả công việc
  • Supports customers by providing information, answering questions, and responding to complaints. play a role as front line of support customers and ensure that customers are satisfied with products, services,…
  • Taking & processing orders.
  • Input special price.
  • Communication with sales team on follow up orders.
  • Communication with accounting, WH & logistic on follow up invoices.
  • Other tasks assigned by Line manager.
Yêu cầu công việc
  • Experience in F&B industry.
  • Good at Communication skill.
  • Good in Solving problem.
  • Good in Listening skill.
  • English: can communication.
  • Proficiently in microstoffice.
  • Can work in shift.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 345 / 0
Logo Công ty TNHH Thực Phẩm Ngon Cổ Điển (Classic Fine Foods) Công ty TNHH Thực Phẩm Ngon Cổ Điển (Classic Fine Foods)
Lô Vb.17b-19-21a, đường số 22A, khu công nghiệp trong khu chế xuất Tân Thuận, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
08/03/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Thực Phẩm Ngon Cổ Điển (Classic Fine Foods)
Nộp đơn