Mô tả công việc
  • Coordinate with Supervisor for Shop PEP activities, seasonal PEP execution plan.
  • Handle & manage PEP traffic, product list, reporting.
  • Conduct Product training & Device introduction + usage to Master Mentor.
  • Support at make-up trial corner & do product introduction for retail floor.
  • Manage skin check & health check schedule + service at the retail floor.
  • Provide skin check & health check service as per ABO request.
  • Check product display at retail floor to ensure the display is well prepared as guideline, clean, full enough for trial.
  • Manage meeting room booking & provide logistic support to ABO s' PEP.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor/College degree of any fields.
  • At least 02-year relevant experience in Customer service.
  • Customer service and communication skill.
  • Knowledge of beauty, cosmetic, visual merchandise.
  • Knowledge of check health and skincare.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 596 / 0
Logo Chi nhánh Công ty TNHH amway việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh Chi nhánh Công ty TNHH amway việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
391 đường Điện Biên Phủ - Phường 04 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/02/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Chi nhánh Công ty TNHH amway việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn