Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Bộ Phận Chứng Từ/ Documentation Staff -Nhận Việc Đi Làm Ngay Tại HCM

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 23/08/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
23/08/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Responsible for checking and completing documents and records and handling import and export documents.

- Collecting, verifying supplier invoices, storing documents, and making payment proposals.

- Send documents, track and update the status of the document to the parties related to the shipment; Maintain records and documents according to archival regulations.

- Coordinate with other departments to solve problems quickly before and during order processing.

- Check and notify the goods situation and update the parties related to the shipment timely and flexibly.

- To support the implementation of process improvement and client development plans, aiming for cost savings and/or revenue enhancement for the Company

- Ensure the latest Standard Operation Procedure (SOP) is fully implemented, and that any change to the operation is communicated and included in the SOP/Internal Operation Procedure (IOP) of respective service providers

- Maintain healthy working relationships with client local/regional/global offices and client’s suppliers.

- Other tasks as requested by the Manager.

Yêu cầu ứng viên

- University (major in Foreign Trade, Economics, Maritime or Transportation is preferable).

- At least 1 year or more of experience in the same position in logistics/forwarding field

- Good command of English/Vietnamese (both in oral & written communication).

- Good at Microsoft Office Applications.

- Being careful, customer-oriented & achievement-driven attitude.

- Ability to work well under pressure and having good problem-solving skill.

- Others: High responsibility, good teamwork.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Working in a dynamic and professional environment with many opportunities for advancement.

- Provide complete equipment to serve the job.

- To pay social insurance, health insurance, unemployment insurance.

- Enjoy the welfare policies according to the company's regulations.

- Regular training and professional improvement.

Thời gian làm việc

- Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:30)

Địa điểm làm việc

  • 147 Hai Bà Trưng, Phường 6, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh
2  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: 0.05 Tháp B1-khu chung cư phức hợp Lô M1, M2 (Sarimi) số 72, Phường An Khánh, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Pudong Prime International
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: 0.05 Tháp B1-khu chung cư phức hợp Lô M1, M2 (Sarimi) số 72, Phường An Khánh, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
09/08/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
2
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 09/08/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 2
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...