Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Legal Administrator

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 02/03/2023
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
02/03/2023
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Purpose
- To assist the Legal Department in administration issues, keeping legal documents and other matters as requested.

Accountability, Duty
- To do company secretary work
- To assist and provide with legal administration and supports in effective manner.
- To well keep, maintain and archive the legal documents and database
- To monitor and keep the Company Seals of relevant entities as assigned.

As a Legal Assistant cum Legal Document Controller, he/she will:
- Keep and maintain legal documents and other records;
- Keep the legal database organized by establishing and organizing files and folders;
- Keep and monitor the use of the Company Seals of relevant entities as assigned;
- Assist in maintaining legal database subscription services, including renewal thereof;
- Assist in handling and processing invoices and billing matters with external lawyers, including working with Accounting and other departments for payment process;
- Assist in arranging meetings and making appointments as requested;
- Monitor and coordinate the task diaries/calendars under the instruction of the Legal Department, and following up with other members thereon;
- Assist in preparing relevant reports as requested, for example budget control or legal spend ledger, etc.; and
- Perform other tasks as assigned from time to time in relation to the position.

Yêu cầu ứng viên

Educational Level:
- Graduate or above
Qualification:
- University degree
- Additional training or education in laws is an advantage

Work Experience:
- Minimum 5 years of experiences working as administrator or document controller, of which 2 years working as legal secretary or assistant in a law-firm is an advantage.
- Strong experiences in administration and legal document control
- Good communication and presentation skills.
- Reporting Skills, Research Skills, Legal Administration Skills
- Strong Microsoft Office Skills (Words, Excel and PPT)
- Decent English skills.

Quyền lợi/Phúc lợi

- 13th & performance bonus
- Healthcare programme for Hoanmy's members.
- Ongoing training programme

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 11 Tòa Nhà Maritime Bank, 180 - 192 Nguyễn Công Trứ, Phường Nguyễn Thái Bình, Q.1, TP.HCM
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Y khoa Hoàn Mỹ
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 11 Tòa Nhà Maritime Bank, 180 - 192 Nguyễn Công Trứ, Phường Nguyễn Thái Bình, Q.1, TP.HCM
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
31/01/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 31/01/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Bài viết liên quan
Xem thêm

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...