Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Intern (Business Processing)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 15/11/2018
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
15/11/2018
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Use computer to enter, process and record new insurance policies. Calculate premiums, refunds, commissions, adjustments, using insurance rate standards
- Modify, update, and process existing policies to reflect any change in beneficiary, amount of coverage, or type of insurance.
- Review and verify data, such as age, name, address, and principal sum and value of property on insurance applications and policies.
- Organize and work with detailed office or warehouse records, maintaining files for each policyholder, including policies that are to be reinstated or cancelled.
- Examine letters from policyholders or agents, original insurance applications, and other company documents to determine if changes are needed and effects of changes.
- Provide on-job training to new staff if assigned.
- Report routine works to Manager when required.
- Other works assigned by Manager in order to contribute to the general success in performance of Business Processing section
- Policy documents distribution
- Treaties Reinsurance disposal arrangement and accumulation code creation & modification within the delegated authority given by Deputy General Manager.
- To verify calculating premiums, refunds, commissions, adjustments, terms in quotation
- To monitor error rate, time line, productivity that assigned.
- Corresponding with Accounting and Reinsurance of premium posted, cancelled or added and with Underwriting Division about Fac Reinsurance.
- Allocations works as assigned by Manager.
- Others as assigned by Manager.

Yêu cầu ứng viên

QUALIFICATIONS:

  • University Graduation
  • Good at English

SKILLS/KNOWLEDGE:

- General knowledge of insurance, products, insurance contracts, funding and rating
- Effective communication skills
- Team player
- Attention to details
- Organized
- Good coordination
- Relationship building
- Good time management
- Proficient in MS office, basic knowledge of database and applications.
- Knowledge of administrative and clerical procedures and systems such as word processing, managing files and records, stenography and transcription, designing forms, and other office procedures and terminology.

EXPERIENCE:

  • Nil

COMPETENCIES:

  • Decision making
  • Influencing and networking
  • Customer oriented
  • Delivery of service and quality
  • Keen and fast leaner

 

Quyền lợi/Phúc lợi

  •  Đào tạo

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 10, tòa nhà CornerStone, số 16 Phan Chu Trinh, , Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Bảo Hiểm Phi Nhân Thọ MSIG Việt Nam
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 10, tòa nhà CornerStone, số 16 Phan Chu Trinh, , Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
23/10/2018
Cấp bậc
Thực tập sinh/Sinh viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Thời vụ
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 23/10/2018
Cấp bậc: Thực tập sinh/Sinh viên
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Thời vụ
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...