HRGA Manager
Mô tả công việc
HRGA Manager functions (Management about: Legal, HR, General Affairs and IT)
1. Human Resources
- Create and implement the Company's Human resources assessment system.
- Planning and controlling the human resources budget.
- Ensure the departmental personnel's stability.
- Oversee the recruitment, training, and development of human resources.
- Create and propose remuneration policies; HRGA processes, rules, and regulations; Deploy and guide departments in their implementation.
- Overseeing periodic human resource evaluations in accordance with evaluation regulations.
- Salary, bonus, regime, and policy management (social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance ....).
- Managing internal communication and creating a corporate culture.
- Dealing with labor relations issues.
2. Administration
- Manage administrative, clerical, and archival tasks.
- Create processes, regulations, and management systems for stationery, equipment, and tools...
- Management of security and order, property protection, and workplace sanitation.
3. IT
- Monitor IT systems.
4. Legal
- Participate in assessing the legality of documents issued by the Board of Directors.
Yêu cầu ứng viên
- University graduate or higher with a major in Human Resource Management, Law, or other related field.
- Understanding and mastering the Labor Code, the state's labor and salary regulations.
- At least 5 years of experience as Head of Human Resources Administration, Head of Human Resources Department, or an equivalent position.
- Professional knowledge of human resources and administrative activities in the company.
- Communication skills; ability to analyze and manage situations.
- Capable of managing labor relations and communication.
- Able to work under pressure and with high intensity.
- Excellent command of the English language.
ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC: Lô 42C, KCN Quang Minh, Mê Linh, Hà Nội
Quyền lợi/Phúc lợi
- Lương hấp dẫn, thưởng năm và thưởng các ngày lễ tết. Tăng lương hàng năm. Làm việc từ thứ 2 - thứ 6
- Tham gia BHXH bắt buộc, bảo hiểm 24/7. Đầy đủ chế độ phúc lợi theo luật định. Khám sức khỏe hàng năm
- Xe đưa đón nhân viên, hỗ trợ ăn trưa tại canteen, hỗ trợ điện thoại hàng tháng.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hà Nội
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 10, Thaiholdings Tower, 210 Trần Quang Khải và 17 Tông - Phường Tràng Tiền - Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội. |
Tên công ty: | Công ty TNHH Maxrent Việt Nam |
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 10, Thaiholdings Tower, 210 Trần Quang Khải và 17 Tông - Phường Tràng Tiền - Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội. |
Ngày đăng tuyển: | 11/02/2023 |
Cấp bậc: | Trưởng nhóm/Giám sát |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi