Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Officer (Aeon Bình Dương)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 24/01/2020
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
24/01/2020
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Training activities:

- Be in charge of new staff orientation program

- Train promoters on Store rules

- Receive training request from Line Manager(s) and work with them to develop materials for training

- Prepare logistics for training (book room & projector, send invitation, check attendance, make training report etc.) & conduct training

2. Recruitment activities:

- Receive & verify Hiring request from Line Manager(s) by checking headcount quota and consulting with HQ HR Manager

- Search, screen and select CVs, contact candidates for interview

- Attend interview with Line Manager(s)

- Inform recruitment results to C&B team for offer

3. SAP System:

- Collect new staff’s information and process hiring step on the system

- Edit SAP’s errors regarding shift plan (i.e. time event, shift, night shift, annual leave, etc.)

- Support C&B team to complete time record task for staff

4. Employee card:

- Take photo for new staff (including Promoter) and proceed employee magnet card printing

- Inform IT to create POS account for new Cashier staff and delete accounts of resigned cashier staff

5. Data management:

- Manage all store staff & Promoters personal and job information

- Check information and provide report when necessary

6. Labour contract (G1 & G2):

- Make labor contract for new staff

- Make annex to labor contract, contract renewal

- Ensure labor contract, renewal contract and annex to labor contract are given to employees on time

7. Manpower management:

- Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty

- Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations

- Ensure General Staff’s attendance and attire

- Be responsible for General Staff’s performance

- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity

- Regularly train and motivate subordinates in daily works

- Identify potential staff for succession planning purposes

- Build and promote teamwork spirit

8. Rules & Regulation:

- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations

- Check, monitor, remind and guide General staff to follow the rules and regulations

9. Other duties:

- Support other departments as necessary

- Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager

Yêu cầu ứng viên

1. Qualifications & Experience

- University/College degree

- Minimum 01 year of related experience in HR or Admin

2. Knowledge, Skills & Behaviors

- Computer literate (Word, Excel, Powerpoint)

- Good communication and problem solving skill

- Customer focused

- Self-disciplined with ability to work independently

- Good command of English (verbal and written) is a plus

- Be able to work at shift & on Public holidays

- Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus

Quyền lợi/Phúc lợi

- Bảo hiểm theo quy định

- Du Lịch

- Thưởng

- Chăm sóc sức khỏe

- Đào tạo

- Tăng lương

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bình Dương
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 3, Văn phòng phía đông, AEON MALL Long Biên, số 27 đường Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 3, Văn phòng phía đông, AEON MALL Long Biên, số 27 đường Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
25/12/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 25/12/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Bình Dương
Việc làm cùng công ty

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...