Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR & Admin Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 04/07/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
04/07/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

• Maintains the work structure by updating job requirements and job descriptions for all positions.
• Maintains organization staff by establishing a recruiting, testing, and interviewing program; counseling managers on candidate selection; conducting and analyzing exit interviews; recommending changes.
• Prepares employees for assignments by establishing and conducting orientation and training programs.
• Maintains a pay plan by conducting periodic pay surveys; scheduling and conducting job evaluations; preparing pay budgets; monitoring and scheduling individual pay actions; recommending, planning, and implementing pay structure revisions.
• Ensures planning, monitoring, and appraisal of employee work results by training managers to coach and discipline employees; scheduling management conferences with employees; hearing and resolving employee grievances; counseling employees and supervisors.
• Maintains employee benefits programs and informs employees of benefits by studying and assessing benefit needs and trends; recommending benefit programs to management; directing the processing of benefit claims; obtaining and evaluating benefit contract bids; awarding benefit contracts; designing and conducting educational programs on benefit programs.
• Ensures legal compliance by monitoring and implementing applicable human resource federal and state requirements; conducting investigations; maintaining records; representing the organization at hearings.
• Maintains historical human resource records by designing a filing and retrieval system; keeping past and current records.
• Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; participating in professional societies.
• Completes human resource operational requirements by scheduling and assigning employees; following up on work results.
• Ensure smooth running of all administrative functions in the office
• Evaluate the needs for employee training and development and conduct training courses to boost employee’s workplace performance in alliance with company’s core values
• Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.

 

Yêu cầu ứng viên

• Bachelor degree in Business Administration, HR Management
• Have experience in the same position at least 5 years, working in Advertising, Media, FMCG, Services industry is a plus
• Good knowledge of Vietnamese laws (Labor Code, Employment Law, Social Insurance, PIT, Regulations for Expatriates).
• Good communication, interpersonal and relationship building ability.
• Pleasant and mature attitude.
• Ability to work independently & responsibly.
• Fast adaptable

Quyền lợi/Phúc lợi

We will offer
• Attractive salary based on your performance
• Competitive salary package (13th salary + performance bonus + seniority bonus)
• Fair policy, employee’s hard work is always realized and compensated
• Working in a dynamic environment with demand of growing business
• Support meal allowance and parking area is provided
• Annual Company team building trip
• Other benefits will be accordance with the Labor Law.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 8, Cao ốc Đinh Lễ, Số 01 Đinh Lễ, phường 13, Quận 4, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Creasia (Creasia Group)
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 8, Cao ốc Đinh Lễ, Số 01 Đinh Lễ, phường 13, Quận 4, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
08/06/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 08/06/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...