Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR & Admin Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 20/03/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
20/03/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

A. Hành Chính/ General affair

① Keeping in touch with Government officer for Investement and other cerificates. Being in charge of Apllication for visa Residence card

② Taking care of benefit for staffs such as
periodical checking up; uniform, safe tools; mariage, maternity,visiting to express sympathy TET present,.

③ Arrangement of hotel, air ticket bookinng for Board of management

Supporting for foreigner that comes the company

④ By request of the company, issuing of annoucement and supervising

⑤ Performing of activities relaring to environment protection

⑥ By request of the company, managing of office tool purchasing

⑦ Supervising and managing of srrvices contracts for officice equipment, rental car, advertisement

⑧ Suggesting and planning of company tour, Year-end party, Establshment date of company

B. NHÂN SỰ/ HR:

① By request of the company, making tasks of contents of HR & Admin & executing them

② Basing the labor law of Vietnam, dicussinng with appointed consulting company to build the company regulation and prevailing to staffs

③ Supervising and managing of benefit & responsibility for staffs

④ Cooperating with other departments, making JD for staff's position

⑤ In order to retail employment of the company, Director's instruction & cooperating with other department to holding recruitement

⑥ Basing business policy of the company, organizing and managing Human resource structure

⑦ suggesting of board of management about salary, allowance, benefit

⑧ Managing of labor renewal contract and making processes of quitting

⑨ Report of Vietnamese staffs' monthly personal income tax

⑩ Being in charge of registration of insurance producements

⑪ Basing company's regulation, making sure of periodical evaluation for staffs of department

⑫ Basing on the compnay's regulation, suggesting and carrying out of violation of staffs

⑬ Suggesting to promote for staff thay has excellent achievement & performance

⑭ Managing of saffs' data and documents

⑮ Following staffs' attendance, paid vacation, outing leave

Yêu cầu ứng viên

- Fluent communication skills in English

- 3 ~ 5 years of HR experience with a bachelor degree

(in management, or HR; 2+ year experience in global company preferred)

- Advanced knowledge in MS Excel, Outlook

- Proactive and skilled in the communicative ability for cooperation and teamwork.

- Knowledge of labour laws and relevant laws

- Having professional ethics, careful work, high sense of responsibility, ability to communicate well, able to coordinate and teamwork spirit;

Quyền lợi/Phúc lợi

- Môi trường làm việc chuyên nghiệp trong công ty Nhật, theo tiêu chuẩn quốc tế.

- Bảo hiểm: đóng max theo lương.

- Lương tháng 13. Phép năm 13 ngày/năm. .

- Cty sẽ tặng 1 sp bổ dưỡng sức khỏe/tháng. Du lịch cty: ít nhất 1 lần/năm

- Khám sức khỏe định kỳ với tiêu chuẩn cao.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tòa nhà Serepok Anh Minh, Số 56 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công Ty TNHH Naturally Plus Việt Nam
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tòa nhà Serepok Anh Minh, Số 56 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
03/03/2020
Cấp bậc
Khác
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
30 - 45 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 03/03/2020
Cấp bậc: Khác
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: 30 - 45 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...