Mô tả công việc
  • Work on various functions of HR and Admin, specializing in Recruitment and Employer Branding.
  • Source and screen potential candidates from various channels; post vacancies on job portals and social networks.
  • Reach out to candidates to introduce about vacancies and arrange interviews; manage hiring database and maintain network with potential candidates.
  • Promote company employer brand through creative solutions and activities.
  • Create and execute elements/plans to enhance brand name of the company.
  • Support in other HR& Admin functions such as training, event organization and office monitoring.
  • Clearly understand and implement HR & Admin policies and procedures.
  • Keep information related to HR, Admin and the company confidentially.
  • Weekly and/or on-demand report to supervisor.
  • Follow the organization processes, policies and regulations.
  • Work on other assignments from HR & Admin Director, CEO.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration or equivalent.
  • At least 2 years of experience in recruitment.
  • Experience in IT Software industry is a plus.
  • Good English and Vietnamese language skills.
  • Good interpersonal and communication skills.
  • Detailed-oriented and highly responsible.
  • Proactive, self-organized and good teamwork spirit.
  • Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Phúc lợi công việc
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 1006 / 3
Logo Công ty Cổ phần Công Nghệ TITAN Công ty Cổ phần Công Nghệ TITAN
40 Lam Sơn - Phường 2 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
12/03/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR & Admin Executive (Recruitment)
Công ty Cổ phần Công Nghệ TITAN
Nộp đơn