Mô tả công việc

Recruitment

  • Handle all kinds of job advertisements for internal positions (when needed)
  • Take care of applications and screen candidates-paper
  • Interview potential candidates before recommend to managers of lines of services
  • Control and follow up Staff Referral Program
  • Keep candidates database updated
  • Develop testing system for different positions (if required)
  • Control recruitment budget and recruitment expenses record
  • Involve in developing recruitment policy for company

Office Administration

  • Maintain the company’s professional image
  • Manage car and meeting room booking system to make sure these resources are used efficiently & effectively
  • Perform general administrative duties including but not limited to ordering stationery, booking airfare, managing the use of taxi card & accommodation for business trip
  • Make sure all resources are ready (office tools/ equipments, food and drink)
  • Handle incoming & outgoing mails and faxes
  • Prepare monthly reports
  • Do other jobs assigned by Branch Manager

Other HR Tasks

  • Take care of insurance claim
  • Welcome new employees
  • Prepare training programs for new employees
  • Propose new training programs and manage training budget
  • Organize company events, company trips

Yêu cầu công việc
  • Bachelor’s degree in Human Resource Management/Education/Business Administration
  • 2 - 3 years of working experience in HR and Admin field
  • Strong organization skills
  • Effective communication and influencing skills
  • Strong interpersonal and good presentation skills
  • Ability to work professionally and under high pressure
  • Having a strong teamwork style and high commitment
  • Demonstrated a good commitment aptitude, customer oriented, problem solving and judgment skills.
  • Fully proficient with MS Office
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 449 / 0
Từ khóa:
Admin Executive HR
Logo Công ty TNHH Dịch Vụ Thực Phẩm Indoguna Vina Công ty TNHH Dịch Vụ Thực Phẩm Indoguna Vina
Số 44B, Đường Phan Xích Long - Phường 03 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/09/2019

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR, Admin Executive
Công ty TNHH Dịch Vụ Thực Phẩm Indoguna Vina
Nộp đơn