Mô tả công việc

• Efficient & high quality implementation of customer care at the centre.
CSOs are responsible for customer care to all internal and external customers.
• Reporting
At all time CSOs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high quality operations.
• Communication
Communicate well with other CSOs and ECs and staff from other departments in the centre including teachers EFL admin staff tea ladies security guards and etc.
• Continuous Improvement
Identify opportunities to develop improve and add value to Apollo’s Centre
Operations in line with the strategic goals of their centre(s) and the organization.
• Other duties assigned by the Centre Manager.

Yêu cầu công việc

• Vietnamese national.
• Holder of Bachelor’s degree
• Be proactive interpersonal and detail-oriented.
• Can be communicated both in English and Vietnamese
• Computer literacy - MS office applications (Word Excel Outlook).
ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC
- Hà Nội, Vietnam
- Tầng 3, Vincom Phạm Văn Thuận, 1096 Phạm Văn Thuận, P. Tân Mai, Tp. Biên Hòa
- Lô A4-21 Mon Bay, phố Hải Long, phường Hồng Hải, Tp. Hạ Long, Quảng Ninh

Phúc lợi công việc

- English communication working environment
- Educational sponsorship
- Paid leave

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 361 / 1
Logo Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam
181-183-185 Phố Huế - Phường Phố Huế - Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/02/2023

Nơi làm việc
Hà Nội, Đồng Nai, Quảng Ninh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng
Chăm Sóc Khách Hàng, Customer Care, Customer Service, Education, Customer Support

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Officer
Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam
Nộp đơn