Mô tả công việc
  • Resolve customer cases related to flight ticketing, including but not limited to rescheduling, corrections, changes, check-in problems.
  • Issue tickets to customers via the booking system.
  • Escalate support cases as per the company’s criteria.
  • Achieve daily performance targets defined by the supervisor
  • Ensure all cases are solved within the required timeframe following the company’s SOPs
Yêu cầu công việc
  • Good at English both written and spoken
  • At least 6-month experiences in Customer Service or Call Center or Booking air ticket
  • Knowledge in the aviation industry which is familiar with policy for the domestic market: Vietjet, Bamboo, Vietnam Airlines, ….is a plus
  • Willing to work on the weekend, national holidays, overtime if needed
  • Willing to work under shifting mode (Night shift including: 2 - 3days/month, from 10PM - 6AM)
  • Able to adapt in dynamic company culture and fast-paced working environment
Phúc lợi công việc
  • 13th-month salary and project bonus
  • Attractive Salary and Benefits
  • Extensive coaching and training
  • Performance appraisals every year
  • Annual health checkup
  • Compliance fully to Vietnam labor code
  • Company trip, team-building events
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 332 / 1
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh	Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 8 và Tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A Cộng Hòa - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Executive (E-Booking Service)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn