Chuyên Viên Quản Lý Ngành Hàng (Brand Manager)
Tổng Công ty Thuốc Lá Việt Nam - Công ty TNHH Một thành viên
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 7 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
- Lead and develop strategic planning, in terms of portfolio, pricing, channels that support and introduce solutions in building and articulating key marketing strategies.
- Identify and evaluate new business initiatives, recommend strategies for augmenting short and long-term business growth, perform market & consumer analysis, design portfolio plans and track industry trends that could affect production efficiency and profitability.
- Work closely with Enterprise Analytics in terms of performance across channels to optimize portfolio performance & provide short and long term forecast & production planning.
- Lead product development projects and ensure timely project management and commercial deployment plans to meet brand objectives and capitalize market opportunities.
- Coordinate & manage communication between all stakeholders to ensure transparency and involvement to achieve short & long-term portfolio strategy & developments.
- Contribute strategically on portfolio formulation and individual brand/line extension strategies.
- Keep up-to-date of on-going consumer trends to ensure portfolio fashion in trend & fuel the growth.
- Drive new initiative product launches in coordination with both internal & external stakeholders.
- Lead portfolio content development & work closely with content & messaging team across Omni-channel to ensure consistency of product selling messages.
- Provide product characteristics guidelines for guided trials & taste experiments.
Yêu cầu công việc
- At least 7+ years in experience in Marketing with 2 years Portfolio Management experience.
- Solid experience in Digital Marketing. Experience with relevant Marketing technologies, including Email Marketing, Cloud-Based Customer Relationship Management. Content management & database management platforms. Strong understands consumer journey and integrated marketing tools to enhance consumer experience.
- Working effectively with agencies. Understanding of media/events and creative agencies, and the role they play in activities such as product development, material designs & production, content optimization, media auditing, communication and events.
- Analyzing multi-channel consumer data.
- Experience of working in lean, test & learn environment(s).
Phúc lợi công việc
- Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 703 / 1
Tổng Công ty Thuốc Lá Việt Nam - Công ty TNHH Một thành viên
Tầng 4,5,6,7 Tòa nhà Central Office Building (Phú Điền), 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội; Tòa nhà Itaxa, 126 Nguyễn Thị Minh Khai, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên
Ngày đăng tuyển
11/01/2021
11/01/2021
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban
Trưởng nhóm / ban
Ngành nghề
Khác
Khác
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
7 năm
7 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Việc làm tương tự
Nhân viên Pháp lý (& CSKH Sau vay)
Công ty Tài Chính TNHH Một Thành Viên Bưu Điện
Nhân viên văn thư
Công ty Cổ Phần Bất Động Sản LEVACOM
Thực tập sinh Pháp chế
Công ty TNHH Dịch Vụ Lasun Hà Nội
Legal Executive
Công ty TNHH Giải trí đa phương tiện EPICMUSICVN (EMVN)
Nhân viên Phụ kho
Công ty TNHH Thương Mại-Dịch Vụ Điện Mạnh Phương
Chuyên Viên Quản Lý Ngành Hàng (Brand Manager)
Tổng Công ty Thuốc Lá Việt Nam - Công ty TNHH Một thành viên
Nộp đơn
Tổng Công ty Thuốc Lá Việt Nam - Công ty TNHH Một thành viên