Chuyên viên hành chính nhân sự (Admin Specialist - Hòa Bình)
Mô tả công việc
- Document control: receiving dossiers within D&E division and coding & delivering to relevant team
- Translation and check the accuracy of documents before submitting for signature
- Filing & record project documents: Organize and record documents & data in two forms, softcopy and hardcopy
- Support to take meeting minutes as required (weekly)
- Make the petty cash payment for Engineering team
- Other admin tasks: such as photocopy, notarize documents, ordering stationery, buy PPEs and software for division
Yêu cầu ứng viên
- University Degree in Economics, English language, technical.., preferably have certificates related to clerical work, recording document, project management.
- From 4-6 years experience with 3 years of experience in the field of document management, administrative work for Construction projects.
- Fluent in English (Listening, Speaking, Reading, Writing)
- Proficient in office computer skills, use frequently office software such as MS Word, MS Excel, ...
- Knowledge of office document management, administrative management at construction sites...
Quyền lợi/Phúc lợi
- Insurance
- Incentive bonus
- Healthcare
- Training Scheme
- Salary review
Địa điểm làm việc
- Tỉnh Hoà Bình
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lầu 10, Tòa nhà Lawrence S.Ting, số 801 đường Nguyễn Văn Lin, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Phát Triển Phú Mỹ Hưng |
Quy mô: | Chưa cập nhật |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lầu 10, Tòa nhà Lawrence S.Ting, số 801 đường Nguyễn Văn Lin, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 09/05/2023 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi