Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Officer)
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Care job’s performance
- Compliance Customer Service Procedure to apply well in conjunction with relevant departments: Academic, Sales, Marketing….
- Support teachers in students’ issue, giving alter solution and feedback
- Handle request and complains
- Monitor Customer Satisfaction Results (CSR) then having prompt action.
- Contact parents directly or by phone, email to get their feedback.
- Call each student at least once a month for building relationship and update students’ learning situation to parents.
- Attend parents’ meeting with teachers to communicate with parents
- Observe each class once a month to understand students, teachers and program
- Re-enrolments
- Keeping students/ customer are informed about student’s progress after class by period of time.
- Complains, feedbacks are being answered properly to customer with solution.
- Summarize customer feedback and having prompt report to CSM.
- Communicate well with sale team for the number of re-enrollments.
- Other administration
- Supervise the office, class room, center in proper clean-up, tidy and safe.
- Supervise all equipment in proper condition to serve.
- Prepare and support Marketing / sale on school events.
- KPIs needed
- Re-enrollment rate: 70%
- Each student receives at least 1 call / month.
- Observe each class at least once a month.
Yêu cầu công việc
- University graduated, prefer fluent in both English and Vietnamese
- Team building and Communication skills
- Problem solving skills
- Well-organize and detail management
- Ability to work independently and as a part of the team
- Be able to work on shift and travel.
- Hours and Location
- Job location: Ba Dinh District, Hanoi.
- Hours: Monday to Sunday as agreed up to 44 hours a week
Phúc lợi công việc
- Benefits:
- Unique opportunity to work within a multi-lingual, international-standard, drama-free environment
- Professional and holistic training
- Exciting team activities: Company trip, Teambuilding trip, Annual party...
- Annual performance and salary review
- Lunch and parking allowances
- Other Benefits: According to Labor Law, company regulations and internal policies of GPA Vietnam.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 399 / 0
Từ khóa:
chăm sóc khách hàng
Công ty Cổ phần Golden Path Academics Vietnam
Văn phòng GPA, Lô 10 – 11, Tầng 4, Tháp C, Tòa nhà D2, 144 Giảng Võ, Ba Đình, Hà Nội; Tòa nhà Perfect, 150 BIS Lê Thị Hồng Gấm, Q.1, Tp.Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
26/02/2020
26/02/2020
Nơi làm việc
Hà Nội
Hà Nội
Cấp bậc
Chuyên viên
Chuyên viên
Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng
Chăm sóc khách hàng
Kỹ năng
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt
Tiếng Việt
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Nhân viên Pháp lý (Mảng Đầu tư, GPLĐ, TTT, Visa...)
Công ty TNHH Quốc tế VNK Hà Nội
Nhân viên Sale
Công ty Cổ phần Tập đoàn BCC
Thực tập sinh Pháp lý
Công ty Luật TNHH MTV An Minh
Nhân viên pháp chế (tiếng Trung không yêu cầu kinh nghiệm)
Công ty TNHH phát triển xây dựng Việt Nam Kiến Hưng
Chuyên viên pháp chế (tiếng Trung)
Công ty TNHH phát triển xây dựng Việt Nam Kiến Hưng
Việc làm tương tự
Nhân viên Pháp lý (& CSKH Sau vay)
Công ty Tài Chính TNHH Một Thành Viên Bưu Điện
Nhân viên kinh doanh (Phần mềm)
Công ty TNHH Dịch vụ và Giải pháp Phần mềm Bado
Nhân viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Kingden Trading
Nhân viên Pháp lý
Văn phòng Luật sư Trí Nhân
Thực tập sinh kinh doanh
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Prudential Việt Nam
Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Officer)
Công ty Cổ phần Golden Path Academics Vietnam
Nộp đơn
Công ty Cổ phần Golden Path Academics Vietnam