Mô tả công việc

- Timely update and review HR policies and procedure to ensure they are well compliance with Vietnam labor law
- Associate with other divisions to support and manage employee, update staff profile and organization chart
- Be in charge of labor contract: salary approval, letter of offer, labor contract, appendix, renew contract confirmation and ensure labor contract list is up-to-date.
- Prepare and submit all documents related to SHUI: health insurance card, insurance book, sickness and maternity allowance as per local law. Compare data with insurance Department, make payment and monthly report
- Prepare and submit all documents related to PIT: make PIT code for individual and dependents, complete monthly PIT declaration for employee and make payment, do yearly PIT finalization and submit to Tax Department
- Other duties as assigned by HR Manager

Yêu cầu công việc

- University degree; have at least 2 years experience in C&B field.
- Male/Female , 26 - 33 years old;
- Responsible, initiative, hard-working, careful;
- Self-motivated with problem solving abilities;
- Strong interpersonal and communication skills;
- Good command of English and computer skills

Phúc lợi công việc

- Incentive based on your performance
- Insurance, health check yearly
- Travel at least once a year
- Increase salary yearly
- Discount for Lock&Lock's products

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 504 / 2
Từ khóa:
C&B Executive
Logo Công ty TNHH Lock & Lock HN Công ty TNHH Lock & Lock HN
OF-17-18, R2-L2, 72A Nguyễn Trãi, Phường Thượng Đình, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
15/05/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 26 tới 33 tuổi
C&B Executive
Công ty TNHH Lock & Lock HN
Nộp đơn