Mô tả công việc
  • Logging and processing support works, Handling User calls
  • Updating Support Calls or Ticket on regular basis to track the resolution progress
  • Regular analysis of tickets, prepare and present the dashboard showing various support analysis (repeatitive, recurrent, ticket trend etc..)
  • Identify Potential Issues and mitigation for the same
  • Responding to breakdowns
  • Supervising junior engineering and technical staff
Yêu cầu công việc
  • At least 2- 4 years experients
  • Have understanding of ITIL framework
  • Problem Solving and Troubleshooting skills
  • Route Cause Analysis (RCA) skills and able to propose different solution for improvement in operations
  • Proactive approach in addressing the user issues buy fixing the production issues and also identify temparory solution if issues severity is very high
  • Good Coordination skills between various layers of support. Should be able to coordinate with Onsite and Offshore team
  • Should be able to own the issue and track till the time it gets resolved
  • Should possess ablility to work with team
  • Experience & Knowledge of application support Process. Should be flexible enough to work on shifts.
  • Excellent communication skills and ability to interact with all levels of end users and technical resources, English is must.
  • Client communication for Preparation of BRD (Businesses Requirement Document) and FSD (Functional Specification Document), Gap Analysis documents and Write Use cases, Power point
  • Web/Mobile Technology, Solutions, Concepts, Development Cycle knowledge
  • Must be analytical enough to understand complex project requirements and prepare detailed documentation
Phúc lợi công việc
  • Trao đổi khi phỏng vấn
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 260 / 0
Từ khóa:
Business Analyst
Logo Công ty Cổ phần Dịch vụ Di động Thế Hệ Mới (NMS) Công ty Cổ phần Dịch vụ Di động Thế Hệ Mới (NMS)
Tầng 3A – Tòa nhà Mỹ Đình Plaza, 138 Trần Bình – Hà Nội
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/11/2019

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Business Analyst
Công ty Cổ phần Dịch vụ Di động Thế Hệ Mới (NMS)
Nộp đơn