Assistant Brand Manager

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: 1 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 27/06/2021

Trình độ: Trung cấp

Mô tả công việc

- Develop yearly promotional plan on brand level with brand guidelines, Sales feedback as well as customer insights.
- Present to Brand Manager proposed yearly promotional plan for approval.
- Pre & post promotions evaluation through: estimated ROI….
- Work closely with Finance to validate all promotions for future planning and efficient achievements.
- Research markets and study the company’s brand
- Present and execute creative ideas for marketing activities
- Help develop and optimize marketing campaigns (product launching and promotion)
- Coordinate sales, product development and other teams
- Track budgets with an eye towards maximizing gains and reducing costs
- Analyze industry, competition and market trends
- Prepare reports on brand performance and sales
- Co-Champion in Innovation development process; and co-champion in master concept development and creative production for Marketing communication assets for business
- Survey and search for intelligent information/report from competitors’ activities and from customers’ feedbacks (GES, in-store, survey…)
- Suggest the improvement/action for business based on intelligence information/reports

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor in Business Administration or Marketing (preferred). BSc/BA in Marketing, Communication, Business
- Proven experience to be an Assistant Brand Manager
- Knowledge of product pricing, packaging, distribution and positioning
- Familiarity with latest marketing trends and best practices
- Ability to conduct research and analyze data analysis
- Organizational skills, experience meeting tight deadlines
- Excellent communication and teamwork skills
- Results-driven attitude
- A creative mindset

Quyền lợi/Phúc lợi

- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.

0  |  0
Công ty TNHH Pizza Việt Nam (Pizza Hut Viet Nam)
Quy mô: 100-199 nhân viên Tầng 10, Tòa nhà Opal Office, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh - Phường 22 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh. Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 04/06/2021
Ngành nghề: Chuyên viên Marketing
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: Không yêu cầu
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...